1 Lygis: Pasimetęs

Naujokas, kuris ką tik sukūrė svetainę ir staiga iškilo poreikis ją pareklamuoti.

  • Reikia užregistruoti svetainę į top 40 paieškos sistemą ir taip pakliūsi į Nr.1 Google poziciją
  • Galima populiarinti ir rašant komentarus bloguose, įvairiuose portaluose, kuo daugiau prirašysi, tuo daugiau žmonių sužinos

2 Lygis: Pradedantis

Perskaitęs bent keletą straipsnių apie , internetinį marketingą, karts nuo karto apsilanko forumuose, teminėse svetainėse.

  • Reikia laikytis paieškos sistemų nurodymų, kad nebūtum užblokuotas dėl spaminimo
  • Spameriai būna užbaninti visiems laikams ir jų svetainė nebegali gerai reitinguotis
  • Visos marketingo paslaugos per daug kainuoja, bet daug ką galima išmokti skaitant forumus
  • Kažkas iš ekspertų pasakė _____________, reiškia tai teisybė

3 Lygis: Pasiekęs pirmus rezultatus

Tai žmogus, kurio svetainė pasiekė pirmus gerus reitingus paieškoje, lankytojų skaičius pamažu auga, uždirbami pirmi pinigai.

  • Dažnai skaito ir dalyvauja forumuose apie svetainių populiarinimą, žino kas yra puslapių Meta duomenys, PageRank, draugiškas URL, indeksavimas ir t.t.
  • Kai kurie net išbandė Google Adwords ar kitas reklamos priemones, tiesa pasižaidimas truko neilgai
  • Uždirba $1-5 per dieną iš Adsense, nes tai yra puikus biznio modelis!
  • Yra įregistravęs svetainę į visus įmanomus katalogus ir kiekvieną dieną randa vis naujų…

4 Lygis: beveik Profesionalas

Pasiektas lygis, kai per dieną perskaitoma 5-10 įvairių ekspertų blogų, jų patirtis lyginama su sava, suprantama kiek daug klaidingų dalykų buvo sužinota ankščiau.

  • Pasiekti geri reitingai paieškoje su konkurencingais raktiniais žodžiais
  • Naudojami tik švarūs metodai (angl. white hat )
  • Ankščiau vykdyti populiarinimo metodai atrodo juokingi, nes dabar žinios leidžia greitai pasiekti rezultatus mažiau konkurencingose srityse
  • Padedama kitiems žmonėms savo patarimais

5 Lygis: Profesionalas

Lankomąsi konferencijose, užmezgamos pažintys su kitų svetainių savininkais. Dabar jau norima ne reitingų, bet rezultatų. Klientai jau ne bet kokios kompanijos, bet galinčios stabiliai mokėti už atliekamas paslaugas.

  • Wow daugelis gerų reitingų neduoda atitinkamos naudos
  • Patiriamos pirmos sankcijos paieškos sistemos reitinguose, ieškoma sprendimų kaip išspręsti sudėtingas problemas: staigus reitingų nukritimas, greitas reitingų pasiekimas praktiškai bet kurioje srityje
  • Pasirodo paieška nėra tokia jau ypatinga priemonė lankomumui pasiekti
  • Reikia pradėti detaliau analizuoti statistiką ir pasiekiamus rezultatus

6 Lygis: Pilkasis kardinolas

Tampama žinomu marketingo srityje, nes pastoviai vedami kursai, seminarai. Klientai jau tik žinomos kompanijos, bet ir tai tik išskirtinės, nes reikia daug laiko skirti savo svetainėm, kurios neša didesnį pelną už konsultacijas.

  • Aš esu viską žinantis profesionalas, aš žinau savo darbą ir turiu tai įrodančius rezultatus
  • Klientų svetainės gerai žinomos, jos ir taip auga kiekvieną mėnesį
  • Žmonės lankosi pas mus, nes mes esame žinomi ir mūsų turinys yra geriausias
  • Patirties arba įvairiose srityse dirbančių partnerių dėka problemos sprendžiamos labai greitai
  • Galimybė suorganizuoti bet kokio lygio efektyvią reklamą internete, viskas priklauso tik nuo pinigų

7 Lygis: Investuotojas

Šiame lygyje uždirbama per mėnesį tiek, kiek kiti uždirba per metus. Paslaugos jau neteikiamos, nebent savo malonumui ir tik išskirtiniams klientams. Pinigus atneša automatizuoti produktų pardavimai arba dideli svetainėse automatizuotų paslaugų kiekiai. Šiame lygyje jau nėra aiškios ribos tarp “švarių” ir “nešvarių” veikimo metodų, svarbu tik kaip kiti reaguos į jūsų metodus.

Kokybiškas turinys pasirodo yra visiškas mitas, nes pati geriausia informacija niekur nepatenka, o kas atrodė visiškas šlamštas – paplinta po visą internetą. Tai nėra svarbu, nes rezultatai pasiekti ir tokiu būdu.

Marketingo ir reklamos strategijos taip tiksliai nutaikytos ir puikiai veikia, kad ne viena reklamos ar viešųjų ryšių agentūra galėtų tik pavydėti. Kartais naujai paleidžiama svetainė patenka į paieškos sistemų sankcijas, nes per greitai išpopuliarėja dėl internete į ją atsiradusių didelio kiekio nuorodų, per labai trumpą laiką.

  • Ar šios nupirktos nuorodos atrodo kaip nupirktos?
  • Wow kiek nuorodų Yahoo yra prisipirkus, reikia pažiūrėti ar mano brand’as susidoros su jais
  • Jeigu neužteks, reikės nupirkti keletą aukštai reitinguojamų svetainių, taip kaip tai daro ir didieji žaidėjai
  • Reikia pasiimt atostogų ir išvažiuoti pailsėti nuo visko, vis tiek visų pinigų neuždirbsiu…

Originalus straipsnis (anglų kalba): The SEO Learning Life-cycle
Originalus straipsnis (vertimas): www.searchengineoptimization.lt

Atnaujinta 2007-09-21 06:31: Eimanto Vaičiūno atradimu šio straipsnio originalo teisės priklauso Aaron Wall.

Panašūs straipsniai


“7 žinių lygiai interneto versle” komentarų: 2

  1. The SEO Learning Life-cycle « Eimantas Vaičiūnas

    […] pietų atsidaręs tą patį Google reader:į pamatau, kad pixel.lt publikavo straipsnį apie “7 žinių lygius interneto versle“. Perskaitęs visą straipsnį prisiminiau, kad apie tai rašė SEOBook.com (tas pats Aaron […]

  2. GC

    Pavadinimas “7 žinių lygiai interneto versle”, o rasoma apie SEO :)

Rašyti komentarą

Jūs privalote prisijungti jeigu norite rašyti komentarą.